|
Door Marvin Grouw, donderdag 26 februari 2015 12:30
Sinds enige tijd klagen bezitters van een Samsung Smart TV die in de D- en E-serie vallen over connectieproblemen. Het lukt niet om een verbinding op te zetten tussen de Smart tv software en internet. Samsung erkent dat dit aan een storing ligt in het Smart Hub-platform en geeft aan dat ze er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
De hierboven genoemde verbindingsproblemen met de Smart Hub software treden internationaal op. Het aantal klachten vanuit Nederland en België neemt de laatste tijd toe. Het is op dit moment nog niet mogelijk om de problemen zelf op te lossen, door bijvoorbeeld het aanpassen van de internetinstellingen of het toevoegen van een DNS-server.
Volgens Samsung wordt het probleem veroorzaakt door een storing in hun Smart Hub-platform. Enkel de modellen uit de D- en E-serie die in 2011 en 2012 op de markt zijn gekomen zouden last hebben van deze connectieproblemen. Heeft u een Smart televisie uit een andere serie of een ander introductiejaar, dan zou u geen last moeten hebben van deze storing!
Wie van jullie heeft last van deze problemen?