Ga naar inhoud

Wat is de beste keuze?


Ron

Aanbevolen berichten

Natuurlijk erg afhankelijk van wat jij prettig vindt qua tv-kijken en beeldweergave. Persoonlijk zou ik zeggen dat de Samsung een betere beeldkwaliteit en kleurweergave heeft, aangezien dit een QLED televisie is.

Qua Smart platform werkt zowel WebOS als Tizen erg prettig. De een is niet beduidend beter dan de ander, ook dat betreft dus weer persoonlijke voorkeur.
Misschien slim om beide modellen eens in een tv-winkel bij jou in de buurt te gaan bekijken. Dan kun je de beeld- en geluidskwaliteit zelf beoordelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, zegt men in de winkel dat ik beter kan kijken naar de frequentie en minimaal een TV moet nemen met 100Hz. De LG is dat, de Samsung is 2400Hz. Maar die 2400Hz is volgens mij iets softwarematigs, zag ergens dat de Samsung 60Hz is. Tja, dan zou je dus zeggen kies de LG. Moeilijk hoor
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...