Ga naar inhoud

Vlekken op scherm SAMSUNG UE40H6700


Kees

Aanbevolen berichten

Goedendag,

ik heb een vraag over mijn televisie die ik vorig jaar in de zomer hebt gekocht. Het gaat om de SAMSUNG UE40H6700SLXXN. Ik heb sinds korte tijd een aantal witte 'vlekken'/'waas' op het scherm wanneer het beeld zwart is, dit viel me deze week op tijdens het kijken van een film toen het beeld zwart werd.

Weet iemand wat dit is en of dit te verhelpen is? Ik weet niet of dit schade kan aanrichten aan de televisie. Ik haal wel regelmatig de stekker uit het stopcontact omdat ik de tv niet dagelijks gebruik. Ik weet niet of dat ermee te maken heeft. Vergeef me, ik ben een leek op dit gebied.

Ik heb 2 foto's geupload, dan is de situatie wat duidelijker. Op de eerste foto lijkt het beeld blauw maar dat komt door de foto, het beeld is dan gewoon zwart, de tweede foto is meteen daarna genomen maar dan met flits, dan is het niet te zien.

http://nl.tinypic.com/r/6pmccm/8
http://nl.tinypic.com/r/2mq9fft/8

Vriendelijke groet, Kees
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kees,

Helaas is dit een fenomeen wat vaker voorkomt bij Samsung televisies.
Waar dit precies door wordt veroorzaakt kan ik niet zeggen. Om het op te lossen is vaak nodig dat de TV meegegeven wordt aan Samsung. Dan nog is het de vraag of zij er iets mee kunnen. Ik raad aan om toch even contact op te nemen met Samsung, want een TV die u net een jaar heeft mag niet nu al defect zijn!

Het kan helpen om de TV terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit kunt u zelf thuis doen door naar Ondersteuning - Zelfdiagnose - Resetten te gaan.

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...