Ga naar inhoud

Verschil tussen 6020 en 6000


Sjaakie85

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik wil een nieuwe tv aanschaffen maar twijfel tussen 2 tv's van Samsung. Ik wil graag een 4k HDR televisie waarbij het gamen (ps4) en kijken van voetbal centraal staat. Na enige research en budget (+- 700) ben ik tot 2 tv's gekomen 1ste tv Samsung 50KU6020 en de Samsung 49KU6000.

Aangezien er een vrij groot verschil in prijs en ik niet echt verschil kan vinden in reviews ben ik erg benieuwd naar jullie advies. Welke tv raden jullie aan en wat is het verschil?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

De 49KU6000 kan ik niet vinden, bedoel je misschien de 50KU6000?

In dat geval zijn het eigenlijk 2 dezelfde televisies. De Samsung 50KU6020 en Samsung 50KU6000 zijn identiek. Het verschil in typenummer heeft enkel te maken met de winkelketens waar de TV te koop is. Beide modellen behoren tot de 6000 serie van Samsung. In dit geval zou ik dus voor de goedkopere van de twee gaan.

Via onderstaande link kun je meer lezen over wat de TV typenummers precies zeggen over een bepaalde televisie.
https://slimster.nl/televisies/advies/wat-betekenen-tv-typenummers/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...