Ga naar inhoud

Verlengsnoer


Lia

Aanbevolen berichten

Hallo
Ik heb een nieuwe smarttv. 1 maand oud Gebruik 1verlengsnoer met 3weg zodat kpn, home cinema en de tv aangesloten zijn.
Nu hebben wij storing in het geluid van de tv.
Samsung beweerd dat een tv nooit op een verlengsnoeren mag, maar rechtstreeks op stopcontact.
Onze andere tv,s hebben jarenlang zo gewerkt nooit problemen,
Is dit een rare smoes van Samsung. Ik heb er nog nooit over gehoord ben in de mediamarkt er ook niet opgewezen.
Graag hoor ik wat reacties.
Vriendelijke groet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lia,

Ik heb nog nooit gehoord dat een TV niet op een verlengsnoer mag worden aangesloten. Heb je de handleiding van de televisie nog? Dan zou ik even kijken of er in de handleiding en veiligheidsvoorschriften iets wordt geschreven over verlengsnoeren. Als het daar niet in staat, dan heeft Samsung jullie dus niet goed geïnformeerd. Wellicht ook even een bezoekje of belletje aan de MediaMarkt om het probleem voor te leggen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lia,
Ik geloof ook niet dat het veel uit maakt. Wij hebben ook bijna alle apparaten ( en dat zijn er wat) op stekkerdozen aangesloten. Op de supportsite van Samsung staat wel vermeld dat het belangrijk is dat de tv op standby moet blijven staan. Hij verbruikt dan minder energie bij het opstarten en er kan sneller iets stuk gaan als de tv telkens volledig uitgezet wordt. Er zijn ook tv snoeren verkrijgbaar van 5 meter ( weet niet of ik de site mag noemen?) maar dan zou je een extra aansluitpunt moeten hebben.
Groet,
Willem
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...