Ga naar inhoud

UE48H8000


Cor Klooster

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een curved tv UE48H8000 en een soundbarSamsung HWJ355. Nu wil ik deze connecten met elkaar via BT maar dat lukt niet. Ook kan ik niet conecten met soundshare. Ik had verschillende apparaten wel via bt op de tv, niet eens van samsung. Nu wil het geval, ik had contact met een hulpdesk via messenger en na van alles geprobeerd te hebben kreeg ik het advies fabrieksinstellingen. Dat heb ik gedaan, gevolg dat nu niks meer pakt. Weet het nu helemaal niet meer. Die jongen zei, ik kan iemand op afstand in je tv laten komen. Maar dat durf ik niet,weet dan niet hoever ze dan in je spullen kunnen gaan. Misschien ook in je tel? Is er iemand die mij raad kan geven?
Groetjes Anne
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ze zo in je telefoon kunnen komen. Bovendien zullen ze enkel kijken of het probleem in de firmware van de televisie zit, of dat het ergens anders aan ligt. En zullen ze proberen de soundbar te connecten.

Als mensen in je gegevens willen komen, dan zijn dit hackers en dan lukt het ze sowieso wel... als ze even hun best doen. Daar hoeven ze niet voor bij een helpdesk te gaan werken Denk dus echt niet dat je je zorgen hoeft te maken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...