Ga naar inhoud

Tv doet heel raar


Annemarie

Aanbevolen berichten

Mijn Samsung tv is een paar jaar oud. Hij gaat de laatste tijd spontaan uit en aan, wisselt van net, geluid, etc. Ook nachts.
Eco stand staat alles in uit.
Hij doet dit sinds 9 maanden opeens, sinds nieuwe bovenburen zijn komen wonen, maar ik weet niet of dat iets te maken ermee heeft.
Ook heb ik hem automatisch gereset, npo 1 is en blijft verdwenen.
Iemand wat te doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn inderdaad vreemde taferelen.
Weet je misschien het typenummer van de TV? Dan kan ik kijken of er nieuwe firmware te downloaden is. Zo kan je de TV updaten.. wellicht dat dit helpt.

En misschien een hele gekke gedachte... hebben de bovenburen misschien ook een Samsung TV met Samsung afstandsbediening? Dat jullie televisie op de een of andere manier ook reageert op de afstandsbediening van boven. Heel ver gezocht, maar we hebben wel vaker gekke dingen gezien haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt marvin.
Ik dacht ook misschien rare nieuwe bovenburen die pesten maar tv gaat ook nachts soms aan en zijn ze dan wakker. En vaak gaat hij wel 4x achter elkaar aan en uit en dan harder en dan doorloopt hij het menu.
En npo is niet teug te vinden wat ook raar is.

Waar vind ik een nummer of code van soort tv?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even voor je gekeken of ik kan vinden wat dit kan veroorzaken. Maar heb zo 1,2,3 geen concrete oplossing voor je. Waarschijnlijk ligt het aan de elektronische sturing in de TV zelf. Maar dit is niet eenvoudig zelf op te lossen.

In dat opzicht is het misschien wel verstandig om een monteur te laten komen. En toch nog even checken wat voor TV de buren hebben haha... aangezien het probleem ontstaan is sinds zij er wonen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Samsung kan alleen een dure monteur sturen
Wat raar is dat hij software update, modus, etc uit zichzelf afloopt
Ik zag bij menu, zelfdiagnose, signaalinfo staat op netwerk Sassenheim terwijl ik daar niet eens in de buurt woon, en frequentie is anders dan ik in type bij kanalen instellen
Maakt de uit
Heel irritant als hij steeds aan en uit gaat en harder en zachter
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...