Ga naar inhoud

TV-beeld loopt door elkaar met strepen


Lootje98

Aanbevolen berichten

Bij mijn Philips TV 43PUS6703 lopen beelden met strepen door elkaar.
Er is een blikseminslag geweest en hij deed niets meer. Toen heb ik de voedingsprint vervangen en deed nog steeds niets. Toen de netwerkkaart en toen deed hij alles weer, alleen is het beeld met strepen en loopt een beetje door elkaar.
Heeft iemand enig idee, waar ik nog zou kunnen zoeken om hem goed werkend te krijgen? Ik heb het gevoel dat ik heel dichtbij ben. Ik vind het zo zonde om hem weg te gooien.. hij is drie jaar oud.
a, is ook gedekt, maar ik vind het ook leuk om het te repareren. Weggooien is ook zo zonde.. Zo heb ik ook twee voedingsprinten vervangen van twee andere philips TV's die door de bliksem waren getroffen en die doen het weer!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je bericht. Bleek om het mainboard te gaan, had niet helemaal de goede besteld? Gelukkig kon ik met wat deskundige hulp online erachter komen dat het panel id goed gezet kon worden. In het servicemenu van de tv de 3-cijferige set optioncode van de tv invoeren en.. hij doet het weer!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...