Ga naar inhoud

tablet koppelen aan samsung led tv


Rob

Aanbevolen berichten

Hallo
Heb sinds kort een samsung UE55J6250 tv. Volgens de reclame zou het mogelijk moeten zijn om ook tv te kunnen kijken via een tablet of smartphone. Ik kan ergens nergens vinden hoe ik dat moet instellen. Krijg het wel voor elkaar om foto's en video's vanaf mijn tablet of smartphone via de tv te bekijken. Wie kan mij de oplossing geven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Rob,

Voor deze functie heb je de Samsung SmartView app nodig. Deze kun je downloaden via Google Play.

Vervolgens zou het moeten werken wanneer je onderstaande stappen volgt:
1. Open Samsung SmartView op je tablet of smartphone;
2. Selecteer de televisie waarmee verbinding moet worden gemaakt;
3. Wanneer voor de eerste keer verbinding wordt gemaakt met de tv, verschijnt een melding op de televisie om de verbinding tot stand te brengen. Selecteer 'Toestaan' en kies 'Ok';
4. Tik vervolgens op 'Dual TV' om het beeld van de televisie weer te geven op de tablet of smartphone.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marvin

Allereerst bedankt voor je reactie. Met smartview krijg ik wel verbinding vanaf de tablet/smartphone richting tv. Niet andersom. Dualtv krijg ik niet aangeboden. In welke menu op de tv wordt er om gevraagd ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...