Ga naar inhoud

Service menu parameters UE40D6200TSSXN


Mark

Aanbevolen berichten

ik bezit een UE40D6200TSSXN, en ben benieuwd of er iemand is die me wil helpen de originele waardes van mijn tv terug te vinden.
ben erg enthiousiast in het service menu gaan kijken, maar heb tot mijn spijt toch het een en ander veranderd waardoor:
***
mijn netwerk instellingen in het menu grijs blijven en dus niet aan te passen zijn.
***
mijn touch panel onder aan mijn toestel n iet meer bediend kunnen worden.

het zou erg helpen als iemand hierbij kan helpen.
het allerbeste is als iemand de moeite zou willen nemen om van elk onderwerp in het service menu een screenshot te maken zodat ik dit kan vergelijken met mijn eigen toestel.

ik wil zowiezo eerst terug naar alle originele waarden zodat het toestel weer werkt zoals het uit de winkel kwam.
upgrades kom ik later op terug
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Mark,

Je kunt de Samsung TV resetten naar de fabrieksinstellingen. Dit doe je als volgt:

1. Houd, terwijl de tv aanstaat, de Exit-knop 20 tot 30 seconden ingeschakeld.
2. Kies voor 'OK' als de melding verschijnt om alle instellingen terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
3. De tv wordt gereset en schakelt zichzelf daarna automatisch uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze manier van resetten heb ik ook al geprobeerd.
Tevergeefs werkt dit niet.
Ik zal echt bij een ander moeten kunnen kijken wat de originele waarden zijn in het achtergrond menu.

Opties die geprobeerd zijn:
*Exit knop 30 seconden indrukken. Werkt niet

*Via het service menu naar fabrieks reset. Werkt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...