Ga naar inhoud

Samsung Smart tv UE40ES6710S probleem


Steve Ampe

Aanbevolen berichten

Hallo

Wij hebben problemen als we in smart hub de Samsung apps willen openen. Na het openen komt er steeds een kader op dat er een netwerkprobleem is (errorcode 012). Ik dacht er is een probleem met de internetverbinding maar toch niet want ik kan bv. Mijn Netflix app zonder problemen gebruiken. Ook zie ik bij instelling dat de verbinding perfect is.
Hoop dat iemand van jullie ons kan helpen bij dit probleem want nu kan er geen app meer worden gedownload.

Mvg
Steve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een probleem waar meerdere Samsung Smart TV's last van hebben, maar waar helaas nog geen eenduidige oplossing voor is. Althans, die heb ik niet kunnen vinden. Dingen die je kunt proberen zijn:

- Smart Hub resetten
- Nieuwste software update via de Samsung website downloaden en installeren op de TV
- Internetverbinding via WiFi proberen of juist via kabel (afhankelijk van hoe de verbinding nu is)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...