Ga naar inhoud

Samsung F6510


Dolf

Aanbevolen berichten

Hallo,
Ben nieuw in dit forum. Mijn TV heeft als landcodes alleen Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. De transponderlijst lijkt daarmee verbonden. Ik kan niet alle Nederlandse zender binnen halen. Is de land code te veranderen? Is de transponderlijst te veranderen? Kan iemand mij misschien een complete Nederlandse channel lijst via E-mail toesturen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de landcode wijzigen in het servicemenu. Om het servicemenu te bereiken, heb je de originele afstandsbediening van je Samsung smart-TV nodig. Zorg ervoor dat de TV uitstaat. Druk vervolgens op de afstandsbediening achtereenvolgens op de volgende knoppen:

Info - Menu - Mute - Power

De TV springt nu aan met het servicemenu in beeld. Hier vind je ook de optie om de landcode te wijzigen naar de Benelux-versie. Werkt de bovenstaande code niet op jouw TV-model, probeer dan de volgende code:

Mute - 1 - 8 - 2 - Power
Link naar reactie
Delen op andere sites

Marvin,
Dank voor snelle reactie.
Met de 1ste procedures schakelt de TV na ongeveer 25 secondes heel kort op een menu (wat het service menu kan zijn) maar gaat dan meteen door naar een CI menu. Kan niet terug nar het service menu. Heb daarna het CAM module verwijderd en ben op het service menu gekomen. Heb inderdaad de landcode kunnen veranderen. Nu loopt een nieuwe complete scan. Hopelijk komen nu alle kanalen binnen. Indien niet moet ik misschien een complete NL channel lijst proberen te vinden en te importeren. Kan ik deze ergens op het net vinden?
Scan heeft niet de zenders van transponder 12187.50 en 12109.50 geladen en kan de .50 van de transponders niet intoetsen.
Iets wat ik kan doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...