Ga naar inhoud

Samsung certificering Canal Digitaal


L.J. Wichard

Aanbevolen berichten

Op deze site wordt in de lijst van Canal Digitaal gecertificeerde Samsung modellen de Samsung UE48HU7500LXXN als gecertificeerd aangemerkt. Ik heb dit toestel besteld maar deze blijkt niet te werken met de door Canal Digitaal geleverde CI-module. De dealer heeft de module ook in andere exemplaren van hetzelfde toestel geprobeerd, maar zonder succes. De module is niet defect: hij werkt wel perfect in andere toestellen. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft ervaren of doen we iets verkeerd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat het niet werkt. Volgens de informatie die wij hebben doorgekregen zou de Samsung 48HU7500 wel moeten werken met CanalDigitaal. Er zijn verschillende soorten modules/ontvangers. Misschien dat degene die u nu gebruikt niet goed werkt met dit toestel, maar dat een andere wel werkt.

Ik denk dat u het best contact op kunt nemen met CanalDigitaal. Misschien kunnen zij u aangeven welke module wel werkt.
(http://www.canaldigitaal.nl/apparatuur/gecertificeerde-ontvangers/)

Wanneer toch blijft dat het niet gaat werken dan hoor ik dat graag van u, zodat ik de informatie op onze site direct kan aanpassen.

Succes!
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

De dealer is inmiddels met Samsung in overleg getreden. Ik kom zelf bij de klantenservice niet verder dan een vaag antwoord dat deze tv niet geschikt is voor satelliet-ontvangst omdat er geen DVB-S of DVB-S2 tuner in zou zitten. Klinkklare onzin dus. Zodra ik meer weet laat ik het even weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad heel vreemd, want op de site van Samsung zelf wordt aangegeven dat dit model wel degelijk een S2 tuner heeft.. Dus waar CanalDigitaal dit vandaan haalt weet ik niet.

Maar ik hoop dat het naar tevredenheid voor u kan worden opgelost. Houd me maar op de hoogte
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...