Ga naar inhoud

Philips tv geluid automatisch op hardst


PCK

Aanbevolen berichten

Horizon box van ziggo is al twee jaar aangesloten en de Onkyo versterker doet ook al 4 jaar zijn best.
Dus is er de laatste paar jaar niets veranderd aan de tv of iets in huis. fabrieksinstelling werkt ook niet.
Er zal wel iets stuk zijn. Niet zon beste keuze ben ik bang voor om Philips te Kiezen. Na een Half jaar moest er ook al een heel nieuw scherm in het toestel worden geplaatst. Mijn "oude" Panasonic die hiervoor in de kamer stond draait al meer dan 12 jaar probleemloos door op de slaapkamer..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Marvin voor het meedenken, heb de klantenservice ook al benaderd, moet ik het toestel opsturen en dan kunnen ze hem uiteraard wel repareren denk ik, maar aangezien ik niet weet wat mij dit uiteindelijk zal gaan kosten kan ik maar beter een nieuw toestel kopen..Deze keer vast geen Philips meer , hoe mooi het scherm ook is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...