Ga naar inhoud

Philips 42PFL7008K vs Samsung UE46ES8000


Gast Denise

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben opzoek naar een nieuwe televisie. Ik heb hier op de site rondgekeken en de twee modellen die mij het meest aanspreken zijn de Philips 42PFL7008K en de Samsung UE46ES8000.

Heeft iemand hier ervaring met één van deze televisies? Ik hoor het graag!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn beide erg complete en goede televisies. Allebei beschikken zij over smart functies en zijn ze 3D compatibel.

Ik weet niet wat voor u het belangrijkst is in een televisie. Bij beide modellen ben je zeker van kwaliteit.

Over het algemeen is de beeldkwaliteit van Samsung wat beter dan die van Philips. Philips biedt echter wel de Ambilight functie.
In het verleden heeft Philips een zeer goede naam opgebouwd als het aankomt op televisies. Naar mijn mening is de uiteindelijke prijs/kwaliteitverhouding van Samsung beter dan van Philips.

Maar smaak verschilt natuurlijk per individu. Ik raad aan om gewoon eens te gaan kijken in een electronica-zaak om beide modellen te zien/testen. Dan kunt u vast wel ontdekken welk model voor u het meest prettig functioneert en kijkt.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...