Ga naar inhoud

Nieuwe tv


Shadow

Aanbevolen berichten

Dat is inderdaad een luxe probleem. Laten we vooropstellen dat beide TV's een fantastische beeldkwaliteit bieden met Ultra HD (4K). En natuurlijk een boel andere, luxe functies bevatten.

OLED heeft als voordeel dat het een verbeterde kleurweergave heeft en diepere zwartwaarden toont dan een gewoon LED/LCD scherm. Echter, dit vind niet iedereen even prettig tijdens het televisie kijken. Eigenlijk zou je beide TV's eens naast elkaar moeten zien in een winkel / showroom. Dan kun je zelf ervaren wat je van de beeldkwaliteit vindt... en op basis daarvan je keus maken
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Ik wil graag een nieuwe televisie kopen, mijn budget is ~500 (mag er ook overheen mits het het echt waard is). Voornamelijk ga ik er op gamen met mijn PS4 Pro, maar ik zal ook HD tv kijken via KPN. Mijn voorkeur gaat uit naar 43" iets groter is niet erg. Ik heb genoeg modellen voorbij zien komen, mijn oog is nu gevallen op de Samsung UE43KU6000. Ik heb echter geen idee of er nog betere modellen zijn in deze prijsklasse. Geluid is niet belangrijk omdat ik externe speakers heb. Ook is een tuner niet belangrijk omdat alles via HDMI gaat bij mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...