Ga naar inhoud

Geen beeld, wel geluid,Samsung UE48J6200


Robin

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik kom net na 12 dagen terug van vakantie en kom tot de ontdekking dat mijn tv(UE48J6200) wel aangaat maar op zwart beeld blijft staan. Door middel van hdmi schakelen met de AB krijg ik wel geluid te horen van mn ziggo kastje en mn PS. Heb al geprobeerd de tv van alle stroom af te sluiten en de kabels losgekoppeld maar het blijft hetzelfde. Totaal geen beeld, kan dus ook mn menu niet openen of iets.

Iemand enig idee of er nog iets aan te doen valt? Als ie kapot is wat zou het dan kosten om het te laten maken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je op geen enkele manier beeld? Dus ook niet als je de tv loskoppelt van je Ziggo kastje? Als je via analoge tv wel beeld krijgt, dan is het een teken dat het probleem in de Ziggo module zit.

Als je ook op die manier geen beeld krijgt, zit het defect in het tv-paneel zelf. Dat is vaak helaas een erg dure reparatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...