Geplaatst door:
Maurice
Geplaatst op:
08-08-2017 21:30
Ik kan met netwerkinstellingen verbinding maak met WiFi.
Als ik in de Smart hub verbinding maak met internet dan wordt aangegeven dat de bekabelde netwerkverbinding gecontroleerd wordt.
Als hij klaar is wordt aangegeven dat de bekabelde netwerkverbinding mislukt is.
(Maar ik heb geen bekabelde verbinding).
Dan keer ik terug naar 'netwerkstatus' en dan zie ik dat ik weer kabelverbinding heb.
Dus iedere keer als ik naar Smart hub ga, dan gooit hij de draadloze verbinding eruit.
Wie kan me helpen met dit probleem?
Wat is het model (typenummer) van je TV, dan kan ik even kijken of ik hier wat meer over kan vinden. Heb je al geprobeerd de Smart Hub instellingen compleet te resetten? En beschikt de TV over de laatste firmware versie?
Reactie #3
Geplaatst door:
Maurice
Geplaatst op:
09-08-2017 19:25
Hoi Marvin
Model (typenummer): Samsung 6 UE 48H6670
Resetten heb ik geprobeerd.
Ja firmwar updat versie is ook gedaan.
Ik heb nog even verder voor je gezocht naar mogelijke oorzaken en oplossingen, maar helaas niks nuttigs kunnen vinden. Misschien dat je het best even telefonisch contact op kunt nemen met de klantenservice van Samsung zelf.
Reactie #5
Geplaatst door:
Maurice
Geplaatst op:
11-08-2017 10:06
Hi Marvin,
Bedankt voor de moeite, ik ga zeker bellen. Als ik de oplossing vindt dan laat ik je weten, dan ben jij op de hoogte.