Ga naar inhoud

Ci module wordt niet meer herkend


Erik

Aanbevolen berichten

heb sinds vrijdag 15-7 een LG 65NANO996NA. Vandaag 19-7 een update van de tv en krijg de meelding ci module verwijderd (terwijl die er in zit). Teruggezet naar fabrieksinstellingen helpt niet, krijg nu steeds ci module verwijderd en hij kan dus ook geen gedecodeerde uitzendingen tonen. Wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de tv teruggezet naar fabrieksinstellingen en daarna opnieuw geïnstalleerd met de CI module erin? In dat geval kun je het nog eens proberen, maar dan zonder het kaartje erin. Deze dus pas terugstoppen nadat je de tv opnieuw hebt geïnstalleerd. Vervolgens de stappen doorlopen om Ziggo te selecteren in zenders te laten zoeken.

Hopelijk helpt het op deze manier wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, terug gezet naar fabrieksinstellingen en zonder de ci module weer geinstalleerd.
Ik heb contact opgenomen met Ziggo en deze sturen een nieuwe module, ben benieuwd of het probleem dan is opgelost, anders wordt het een gevalletje garantie.
Hou je op de hoogte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de tv gaf aan dat er een belangrijke update was dus heb ik de ci module eruit gehaald en geupdate. Daarna module terug erin gezet en alles blijft gewoon werken, pfff. Het zal0 toch wel aan de vorige tv hebben gelegen aangezien deze nu wel werkt na de update.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...