Ga naar inhoud

Blauwpunkt 32 inch 3D tv


SpikenStoei123

Aanbevolen berichten

hallo ik ben stef en ben 14 jaar oud.

Ik heb sinds kort een ps3 gekocht en die met hdmi beneden op de tv in de woonkamer gezet. Ik zit er regelmatig op maar geen urenlang. Toch wil ik een mooien tv voor op mijn kamer kopen, ik heb er niet heel veel geld voor. ik zit ongeveer op 2 meter afstand. ik vroeg me af of de blauwpunkt 32 inch 3D tv een goede tv voor mij is. hij kost maar 250 euro, dat is binnen mijn budget. Geeft deze tv mooi beeld/3D ? en is de afstand wel goed ? is het met gamen ook mooi de 3D ?


ik hoor graag van jullie

Groetjes stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stef!

Leuk dat je een PS3 hebt gekocht! Welke spellen speel je? Ik snap dat je een mooie TV zoekt voor op je eigen kamer. Goed dat je hem zelf betaalt trouwens.

Ik heb even voor je gekeken naar de Blaupunkt tv. Ik neem aan dat je de Blaupunkt B32A191TCFHD bedoelt? Deze is inderdaad goed betaalbaar. Als ik zo naar deze telvisie kijk denk ik dat hij een erg goede prijs/kwaliteitverhouding heeft. De beeldkwaliteit is goed, want hij heeft Full-HD beeldkwaliteit. Dit is ook erg mooi tijdens het gamen! Ook valt hij in energieklasse A, dus verbruikt hij niet zoveel stroom. Dat zal voor je ouders ook handig zijn aangezien ze zo op de maandelijkse energiekosten besparen.

Deze televisie heeft een grote kijkhoek en goede helderheid. Dus het zal geen probleem zijn dat je op 2 meter afstand van je tv zit. Je zult alles prima kunnen zien tijdens het gamen. Bovendien denk ik dat het gamen in 3D kwaliteit wel een leuke ervaring is!

Al met al lijkt me dit een goede televisie voor jou! Mooi dat hij ook zo scherp geprijsd is.
Mocht je nog twijfelen of je deze tv wilt, via onderstaande link kun je televisies tot 300 euro bekijken en vergelijken. Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag van je!

https://slimster.nl/televisies/televisie-tot-300-euro/

Groetjes,

Marvin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey marvin, ik speel vooral GTA V en fifa 14. erg fijn dat je gereageerd hebt, maar heb nog eens goed gekeken en de 3D van de blauwpunkt tv is maar 50 hertz. Dat lijkt me geen hele goede kwaliteit. ik heb even op de link die je me stuurde gekeken en vond deToshiba 32L4333DG led tv. een 3D smart tv met full hd resolutie 1080 p en 100 Hertz. deze is ook 32 inch, en ook heel scherp in prijs. Dit lijkt mij een nog mooiere tv voor de prijs, is dit wel echt een goede tv en is dit inderdaad een goede tv. ik hoor graag van je

groetjes stef 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Stef,

De Blaupunkt tv heeft inderdaad een beeldverversing van 50 Hz. Televisies onder de 300 euro hebben vaak 50 of 100 Hz. Dit is echter prima hoor. Het is niet zo dat alles houterig in elkaar overloopt. Duurdere televisies, met een snellere beeldverversing zijn echter nog veel mooier en vloeiender. Maar dan betaal je wel meer voor je TV.

De Toshiba die jij hebt gezien is een prima televisie voor het gamen! De beeldverversing is inderdaad beter en deze televisie heeft wel Smart functies, de Blaupunkt heeft dit niet.
De Toshiba is dus een iets uitgebreidere tv, maar is ook iets duurder in aanschaf. Aangezien jij de televisie zelf moet betalen, raad ik je aan om hier goed over na te denken. Maar als je genoeg geld hebt voor de Toshiba, dan is dit inderdaad een goede keuze! 

Leuk dat je GTA en FIFA speelt, die speel ik ook graag! 

Succes ermee Stef!

Groetjes,

Marvin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey marvin,

Ik keek naar de thosiba tv en er stond toen dat hij 218 euro was. maar nu staat er ineens dat hij 340 euro is ofzo, dit lijkt me wat te veel. op de site van de blauwpunkt(otto.m)staat op dat hij 100 hertz is. ik heb ooit ergens gelezen dat je voor goede 3D minstens 150 hertz moet hebben, of klopt dit niet en is de 3D van de blauwpunkt wel goed? en GTA in 3D is dar ook leuk ?


Voor als je me wil toevoegen op de ps3(als je die hebt) mijn naam is stefdestroyer



Groetjes stef
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Stef!

Oh dat is jammer. Denk dat het dan een aanbieding was die net is afgelopen...

Bij het gamen maakt het niet heel veel uit of een TV nu 100Hz of bijvoorbeeld 200Hz heeft. 100 Hz is in principe goed genoeg om een vloeiende overgang bij het gamen te hebben. Wat wel belangrijk is, is de responsetijd van de TV. Dit geeft aan hoe snel de televisie zelf processen kan verwerken. De Blaupunkt heeft een response tijd van 8ms. Dit is prima! Duurdere televisies hebben wel eens 5ms, maar TVs in de prijsklasse die jij zoekt zijn vaak langzamer.

Naar mijn mening zal het gamen met deze tv prima moeten gaan en goed in kwaliteit zijn. Of GTA V in 3D leuk is durf ik niet te zeggen, ik game nooit in 3D!

Onder de 300 euro vind je bijna geen 3D televisies met een beeldscherm van 32 inch of groter (wat toch wel mooier is bij het gamen). Ik denk dat je met deze Blaupunkt een goede aanbieding hebt gevonden. Bij Otto is hij afgeprijsd dacht ik.

Ik had je graag toegevoegd Stef, maar ik heb helaas geen PS3.

Groetjes!

Marvin
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey marvin,


ik denk dat ik de tv dan maar gewoon neem. hij is inderdaad groot genoeg en of de 3D wat is kijk ik dan wel. hij is voor 250 euro dan nog gewoon goedkoop voor een 1080 P tv. ik neem aan dat deze tv ook aan de muur kan hangen, dat lijkt me nog mooier !


jammer dat je geen ps3 hebt 

heel erg bedankt voor je hulp marvin, ik laat nog wel weten als ik de tv heb enzo


Groetjes stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Stef!

Voor 250 euro heb je met deze tv een mooi ding hoor! Goed prijsje.

Hij kan inderdaad aan de muur hangen. Daar heb je een VESA standaard voor nodig. Bij dit toestel hoort een VESA van 200 x 100 mm.

Geen dank hoor, laat maar weten of het een beetje leuk gamen is met deze tv.

Groetjes,

Marvin

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee marvin, nog 1 vraagje. op de tv beneden in de woonkamer, is het hoofdmenu van de ps3 1080 P, en de tv is volgensmij niet full hd. als ik gta op start schiet hij over naar 720 P. ligt dit eraan dat hij hd ready is en niet full hd? en is dit bij de blauwpunkt tv ook of kan ik daarop wel gamen in full hd ?


Groetjes stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Stef,

Dat kan komen doordat je televisie geen Full-HD beelden ondersteunt. Een andere reden kan zijn dat de game zelf niet compatibel is met Full-HD. Achterop de hoes staat vaak aangegeven of hij 720p of 1080 p aankan... Bij de wat oudere spellen is dit dus nog 720p.

GTA is volgens mij wel gewoon geschikt voor 1080p. Bij deze Blaupunkt televisie zou hij dus gewoon direct 1080p moeten weergeven.

Mocht hij op je nieuwe tv ook overspringen naar 720p kun je even je instellingen van de PS3 aanpassen. Hier staat dan ingesteld dat je PS3 video uitvoer ook 720p weergeeft. Als je hier instelt dat hij ALLEEN 1080p moet ondersteunen zal hij niet meer overspringen naar 720p.

Groetjes Marvin

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey marvin,


deze tv is volgensmij hd ready, maar ik vond het zo raar dat hij op het startscherm wel 1080 p had, maarja als hij het op de blauwpunkt maar doet. nog een vraag, welke tv beugel moet ik hebbben om hem aan de muur te hangen, moet dat een specifieke zijn, of kan elke 32 inch tv beugel?

ik heb de tv gisteren besteld.


Groetjes stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het ophangen van een tv beugel moet je goed letten op de afmeting waarvoor de TV geschikt is.
Voor deze Blaupunkt televisie is dat 200 x 100 mm... Dan maakt het niet uit wat voor merk je kiest voor de beugel, als hij deze afmeting maar heeft.

Veel plezier met je nieuwe tv en het gamen natuurlijk!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...