Ga naar inhoud

afstandsbediening


jannes

Aanbevolen berichten

Onze samsung led tv type UE 40F6320AWXXN
heeft een probleem met zappen.
Als ik via de ab ga zappen dan is hij een paar zenders verder en blijft dan hangen.
Dan reageert de tv niet meer op de ab en duurt ongeveer 20 tot 30 sec.
Dan kun je weer verder zappen.
Als je geluk geluk hebt weer een paar zenders verder.
En dan weer blijven hangen.
Hij staat dan wel op een zender,gewoon beeld dus maar reageerd niet meer op de ab.
Je ziet het ledje wel knipperen op de tv maar gebeurd effe niks.
Heb al nieuwe batterijen in de ab gedaan maar geen resultaat.
Wie helpt mij????

Fijne dag nog verdr gr Jannes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jannes,

Welke digitale TV aanbieder heb je? En gebruik je hier een een kastje / module van met bijbehorende afstandsbediening?
Dan kan het zijn dat deze traag reageert, door een probleem met het kastje van de digitale tv. In dat geval zou ik even contact opnemen met de provider om de situatie voor te leggen.

Probleem lijkt me namelijk niet in de afstandsbediening te zitten, aangezien de TV wel reageert op het zappen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
hoi,
ik heb een vraag.mijn ab voor de LG tv doet plotseling niet..heb vermoeden dat het iets blokeert,omdat ik ook op de tv zelf als ik op de knoppen Input,Menu ,Ok,volume en programma druk zie telkens zelfde:´Sleutel vergendel aan´
gaat om deze ab http://static.webshopapp.com/shops/026143/files/056391992/image.jpg
kan mij iemand helpen om dit op te lossen?
alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Mijn tv werkt niet meer op de afstandsbediening. De remote control werkt wel, maar tv reageert niet.
Met de knp remote kan ik wel van kanaal wisselen maar niet aan/uit of geluid bedienen.
Ik heb alle stappen al geprobeerd.
Opnieuw koppelen. Harde reset enz.

Iemand suggesties?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...