Ga naar inhoud

2e tv aansluiten


Cees

Aanbevolen berichten

hoe kan ik een 2e tv aansluiten?
Voorheen had ik mijn satellietsignaal binnen op een SAT801/M7, waarin ik een scartaansluiting gebruikte om dit signaal ook door te sturen via een Marmitek 'digital tv anywhere' draadloze zender naar de draadloze ontvanger op mijn 2e tv.
Nu heb ik een nieuwe Samsung UE55HU8500 geinstalleerd waarbij de kaart van Canaldigital in de tv wordt gestoken en de SAT801 overbodig is geworden.
Heb nu dus geen aansluit mogelijkheid meer voor mijn Marmitek zender, dus zoek nu naar een oplossing voor dit probleem. Ik zoek dus nu iets wat/waarmee ik mijn signaal door kan sturen naar een 2e tv, en dat moet dus draadloos gebeuren. Hou me aanbevolen voor elke tip.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Helaas weet ik voor nu zo snel geen oplossing! Zeker aangezien het draadloos moet gebeuren. Misschien heeft Marmitek andere zenders die hiervoor geschikt zijn en geen scart aansluiting vereisen?

Als niets werkt biedt CanalDigitaal wel de mogelijkheid om een 2e insteekkaart aan te schaffen. Echter komt hier dan wel weer de aanschaf van een 2e module bij... Dit is dus geen goedkope oplossing

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...