Ga naar inhoud

2 lichtpuntjes in beeld


geert

Aanbevolen berichten

Bevinden de puntjes zich telkens op dezelfde plaats? Of verschilt het steeds?
Het kan zijn dat een van de kabels een klein breukje heeft. Misschien goed om even te testen of het vervangen van een of meerdere kabels effect heeft.

Heb je onlangs de beeldinstellingen van de televisie aangepast? Als dat niet het geval is, lijkt het mij niet dat het met een bepaalde instelling te maken heeft nu.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zijn het 2 dode pixels, of zit er 1 (of meerdere) verbinding(en) los op een elektronische plaat in de tv zelf. Dit kan je controleren en zelf solderen, maar ik raad aan om er even iemand naar te laten kijken.

Ook even goed om contact op te nemen met Samsung, want een tv uit 2013 mag nu natuurlijk nog geen kuren vertonen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Opgelost de LCD panel en Main Print waren defect.
Nu even iets anders ik heb de tv terug maar het volgende is nu,ik denk een instelling als er donker beeld is en er ondertitel dan wordt het beeld iets lichter van beeld wie weet welke instelling ik moet gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Waarschijnlijk staat de helderheid van het beeld ingesteld op Dynamisch.
Dus afhankelijk van wat er op het beeld getoond wordt, past de tv zelf de helderheid en het contrast aan. Even in het menu bij de beeldinstellingen controleren of je Dynamisch/automatisch uit kunt schakelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...