Hallo, ik heb het modem een tijdje uitgeschakeld en nu doet alles het weer. Bedankt. Lees reacties
Geplaatst op 15-01-2021 door MartinHeb ik gedaan, maar geen resultaat.Als ik op de TV op de knop verbinden klik, dan krijg ik ter zien "koppelen en verbinden" dat blijft rond gaan, maar geen resultaat. Lees reacties
Geplaatst op 14-01-2021 door MartinWelk merk earphones heb je? Je kunt de tv even resetten naar de fabrieksinstellingen en kijken of je de hem kunt updaten met de nieuwste firmware. Om het koppelen te testen kun je ook even de router uitschakelen als deze vlakbij je tv staat. Deze kan nog wel eens storen op de Bluetooth frequentie. Lees reacties
Geplaatst op 14-01-2021 door MarvinHallo, ik heb 3 bluetooth earphones. Tot voor kort pairden zij met mijn Samsung TV. Nu niet meer. De TV ziet wel de earphone staan, maar als ik op verbinden klik, dan blijft hij draaien en kan niet pairen. De earphone werken op smartphone, laptop en mp3 speler prima. De earphone zegt ook "ready for pairing" , maar de TV reageert niet. Wat te doen? Lees reacties
Geplaatst op 14-01-2021 door MartinWellicht even de tv-resetten als volgt: - Haal alle stekkers, kabels en accessoires (inclusief CI+ modules) uit de TV - Wacht tenminste 1 minuut nadat de LED lamp is uitgegaan - Schakel de televisie in terwijl er geen apparaten zijn aangesloten. Het scherm blijft zwart, maar het LED lampje pulseert. Wanneer de LED lamp aan blijft en de TV niet automatisch aangaat, schakel de TV aan met de ´Standby´ knop op de afstandsbediening. Als dit niet helpt dan kun je het best even contact opnemen met de klantenservice van Philips. Lees reacties
Geplaatst op 12-01-2021 door Marvinphilips55pos9002/12 er komt een balk in het scherm dat beeld gereinigd moet worden,,, duurt één uur staat nu al 3 uur uit 2x geprobeerd geen resultaat balk komt terug en tv schakelt uit.. Lees reacties
Geplaatst op 11-01-2021 door Arie. SHallo! Wij hebben 3 x Philips BDM4065UC/00 . Op 1 van de schermen kwam er plots geen beeld meer. Wat het scherm wel nog toont is het blauwe Philips opstartscherm en heel soms kunnen we een paar seconden in het menu door de knop achteraan, maar het lukt niet om iets te veranderen van instellingen. Iemand een idee wat hier het probleem kan zijn? Ook al verschillende kabels getest (VGA/HDMI) en andere laptop/PC. Groeten. Lees reacties
Geplaatst op 11-01-2021 door Test123@Verschillende HDMI kabels geprobeerd en niet lukken. Ik heb nu maar een optische kabel ertussen gezet. Het wrange is dat de cinebar eergisteren geen geluid meer gaf. Alleen bluetooth geluid werkte wel. Van de stroom afgehaald, ook de tv en mediabox. Geprobeerd de firmware te updaten van de Teufel wat trouwens niet lukte. Alles weer aangesloten en het werkt weer. Af en toe storing dus het geluid valt een seconde of 2 weg. Alleen HDMI heb ik niet meer geprobeerd. Daar ben ik klaar mee. Een kast vol kabel en 0 resultaat. Lees reacties
Geplaatst op 09-01-2021 door dvvWat is het typenummer van de tv? Lees reacties
Geplaatst op 06-01-2021 door Marvin
|