Ga naar inhoud

Zwart kijken


Alexandre

Aanbevolen berichten

Ik weet eigenlijk niet of deze forum hier voor bedoeld is maar ik wil wel antwoorden hebben. En aangezien alle antwoorden van goolge van 2013 zijn en ik daar niks aan heb doe ik het hier. Ik woon al sinds geloof ik 2009/2010 in bladel met mijn ouders en erger me volkomen aan het feit dat ik sommige zenders niet kan vinden of krijgen. Nu blijkt dat mijn ouders sinds dat we hier wonen zwartkijken omdat ze dat wel makkelijk vinden. Maar iedere keer dat we een nieuwe zender willen zoals fox sport kan dat niet omdat we niet eens weten welke tvaanbieder erbij hoort. Het is kabel. Maar we onvangen ook zenders als SBS 6 en RTL 4 dus niet alleen regionale zenders en NL1/2/3. Met een totaal van 30 zenders. Weet iemand toevallig hoe wij hierachter kunnen komen waar onze zenders vandaan komen? En de wetgeving hieromheen zou ook handig zijn.

Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...