Ga naar inhoud

youtube streamen naar UE40ES6100


bbv8

Aanbevolen berichten

ik heb een samsung tv en verschillende laptops en computers, recentelijk was ik op zolder met een oude laptop (acer 8930G uit 2010) wat motorfilmpjes aan t kijken en mijn vrouw zat beneden tv te kijken, en op de een of andere manier (alles zit op een en t zelfde wifi netwerk, de tv via kabel, de rest sraadloos) begon beneden beelden zichtbaar van die ik aan t kijken was op zolder op een de laptop .... minder leuk voor mijn vrouwtje maar ik vond t wel bijzonder, enkele dagen erna getracht om met een bijna nieuwe pc dit voor elkaar te krijgen maar helaas. Vandaag boven nog eens gekeken en onder de youtube filmpjes staat tussen volume en beeld vergroten een ander icoon: "verzenden naar tv" oid en als je daar op klikt dan duurt t even en ietsje later als de beelden boven komen ze gewoon op de tv zichtbaar ???? Ik zou willen dat ik dit van iedere pc af dit kon maar ik krijg t niet voor elkaar

HELP
Link naar reactie
Delen op andere sites

instellingen van de tv lijkt me er niks mee te maken hebben, als een pc op zolder t wel doet en mijn pc beneden het niet doet, t zit ergens in google chrome, bij youtube staat bij mijn oude pc een extra icoontje:afspelen op tv. fotoos e.d. kon ik al gewoon streamen maar t gaat echt over video's op youtube
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook nergens dat het met de instelling van de TV te maken heeft.
Samsung Smart View is een programma dat je installeert op je laptop of PC. Je hoeft niks te veranderen aan de instellingen van de TV zelf.

Wat je ook zou kunnen proberen is de extensie 'Google Cast' installeren op Chrome. Als het goed is stelt deze extensie je in staat om content te streamen naar de TV, mits deze Google Cast ondersteunt. Maar dat zou je dus even kunnen proberen
Link naar reactie
Delen op andere sites

wederom bedankt voor t meedenken maar app google cast heb ik ook al toegevoegd en zelfs al enkele keren omdat het niet wil gaan werken, ik denk mijn volgende stap google chrome de-installeren en dan weer opnieuw erop als eerste de app cast toevoegen en dan maar hopen ....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...