Ga naar inhoud

Xyno tv slechte ontvangst


Tess

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een xyno tv gekregen van een vriend van mij. Na testen meteen blij te zien dat hij het deed. Ik heb alleen twee problemen nou.

Probleem 1: Aangezien de afstandbediening die bij de tv zat het niet super doet, wou ik een universele aansluiten. Er is alleen nergens een code voor deze tv te vinden en als ik mijn afstandbediening zelf laat zoeken is mijn tv ook nergens te vinden. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Probleem 2: Meerdere zenders hebben strepen, sneeuw of hele slechte kwaliteit. Ik heb al geprobeerd handmatig een betere kwaliteit te vinden, maar die is ver te zoeken. Kan ik hier iets aan doen? Of is de tv gewoon niet goed meer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Tess,

Staat er nergens op de achterkant, onderkant of zijkant van de TV een typenummer? (zoals 32ec081 of 47ec010).

Wat betreft de beeldontvangst, het kan inderdaad zijn dat deze TV zijn beste tijd heeft gehad en het beeldpanel wat achteruit is gegaan. Je kunt als eerst zelf nog even de kabels controleren. Een slechte HDMI kabel kan namelijk ook zorgen voor ruis / strepen op het beeld. Het proberen van een een andere HDMI kabel kan dit al een stuk verbeteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[url]Marvin[/url]
Hallo Marvin,

Ik zal vanavond even kijken naar een type nummer.

Ik heb de tv niet met een hdmi kabel. Het is een tv op de slaapkamer en beneden hebben we zo'n kastje. Boven op de slaapkamer (dus bij deze tv) hebben we hem met zo'n ronde kabel (geen idee hoe dat heet). Maar ik weet wel zeker dat het niet aan de kabel ligt, want op de oude tv (die ik er nu tijdelijk weer heb staan) is er geen ruis/sneeuw/strepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...