Ga naar inhoud

Welke is beste tv canal plus CI+ module


Hub Puts

Aanbevolen berichten

Ik heb een apartement in spanje en ga daar een schotel met canal digitaal installeren. Ik wil graag een tv met CI+ module. Nu verneem ik van de installateur in spanje dat ik dan de tv in nederland moet kopen omdat spaanse modellen niet over de juiste software beschikken om canal digitaal met een CI + module te ontvangen. Welke 46-48" tv is het best geschikt om zonder problemen met een CI+ module te werken?
Dank voor jullie tips.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Tegenwoordig beschikken de meeste nieuwe modellen TV's over een CI+ module. Zeker wanneer je een afmeting van 46 - 48 inch aanhoudt. De kleinere modellen willen nog wel eens zonder CI+ module komen.

Op onderstaande pagina kun je alle tv's met CI+ module bekijken en vergelijken. Wanneer je selecteert op de gewenste beeldformaat denk ik dat je wel een mooi model kunt vinden.

https://slimster.nl/televisies/ci-plus-gecertificeerd/

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...