Ga naar inhoud

TV met drukplek kopen?


stijn

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op dit moment aan het twijfelen om een tweedehands tv aan te schaffen. (LG OLED55B6V) De prijs van deze tv is erg aantrekkelijk, maar dit komt om dat er een klein vlekje onderaan de tv zit. Het is erg klein en je hebt er weinig last van tijdens het kijken.

Waarschijnlijk is het vlekje onstaan doordat er te hard op het scherm is gedrukt, maar dit is niet zeker. Mijn vraag is: Is er een kans dat deze vlek uit gaat groeien tot een grotere vlek, of is deze kans zeer klein.

Dit is de vlek: https://imgur.com/a/oZ1x2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stijn,

Ik denk dat je je hier niet teveel zorgen over hoeft te maken. De plek zal naar mijn inziens niet uit zichzelf groter worden. De kapotte pixels breiden niet uit... tenzij je natuurlijk schade veroorzaakt door te hard op het scherm te drukken. Zolang je normaal / voorzichtig met de tv omgaat zal dit niet zo snel gebeuren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...