Ga naar inhoud

PlasmaTV na 3 jaar en 3 reparaties verde


ms1001

Aanbevolen berichten

Hi,
Ik wil graag mijn ongenoegen melden over de status van mijn TV.
In apr2012 de Plasma TV PS51E8000 gekocht.
Voor 2000,- euro, en inmiddels 3x gerepareerd, de 4de reparatie wordt ingang gezet (denk ik).
Eerst ging de TV vanzelf uit en aan, door Selectro gerepareerd door de main-pcb te vervangen ( 05/09/12).
Daarna ging de TV vanzelf uit en aan, door Selectro gerepareerd door de power-pcb te vervangen (14/01/13).
Toen verticale beeld lijnen en weer de tv zelf uit en aan.
Door Selectro weer gerepareerd op 4/23/2015, compleet nieuw scherm. Dank hiervoor !
Ook de wifi-module vervangen, als mogelijk fix tegen uit/aan probleem.
Nu 18-21mei2015, gaat de TV weer histerisch uit/aan.
Zie filmpjes:
zie filmpje 1: https://www.youtube.com/watch?v=a-d8z06_72U
zie filmpje 2: https://www.youtube.com/watch?v=r8mHF-2Rzvk
Eigelijk heeft deze TV nooit echt stabiel gewerkt. De consumenten levensduur zou 6jaar mogen zijn, was maar een paar maanden.
De aankoopwaarde retour zou fijn zijn..
PS op mijn youtube account 'ms1001ms' zijn nog wel meer trieste Samsung Plasma TV filmpjes te zien..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Allereerst spijtig om te horen dat de TV zoveel problemen heeft opgeleverd. Bij welke webshop heb je deze tv gekocht? Je zou contact op kunnen nemen met deze winkel, misschien dat zij iets voor je kunnen betekenen en eventueel via Samsung iets kunnen regelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, gekocht bij de MediaMarkt Almere, maar hun kunnen niks aan de fout doen. Ze zijn de tussenpersoon bij een product-verkoop wat dus even buiten de garantie is. 2x in garantie gerepareerd, nu 1x (4de volgt) buiten de garantie. Het lijkt probleem lijkt chronisch. Met Samsung is er (direct) contact, VOC, klachten afdeling. Het is een doorlopende zaak nog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...