Ga naar inhoud

Philips LCD TV 42PES0001D/H


Ron Hendriksen

Aanbevolen berichten

Bovenstaande LCD TV is voorzien van een zgn. Hub.
Van de ene op de andere dag hebben wij een kleurprobleem. Het beeld is voorzien van veel hooglichten (overbelichting). De kleuren zijn ook van slag. Heb eerst de TV teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Zonder resultaat. Handmatige instelling hielp ook niet, evenals de Assistent bij het instellen. Herkent iemand dit probleem ? Duid dit op een Hub-probleem of een TV-probleem ? Hoop dat iemand mij op weg kan helpen. Bij voorbaat dank !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Ron,

Aangezien u de instellingen allemaal hebt gereset en zelf hebt ingesteld denk ik dat het probleem binnen in uw televisie zit. Ik lees meerdere verhalen over Philips LCD tv's waarbij het beeld op een gegeven moment overbelicht raakt.. Het probleem zit hem vaak in het scherm zelf of in bepaalde printplaatjes (elektronica) in de tv. Het is niet gemakkelijk om hier zelf mee te gaan klooien.

Ik weet niet hoelang u de tv al heeft, maar als het binnen de garantieperiode valt zou ik zeker contact opnemen met Philips.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...