Ga naar inhoud

Netflix op Boxee Box


Gast Denise

Aanbevolen berichten

Wanneer ik Netflix wil kijken via de Boxee box werkt dit niet goed. Zodra ik de Netflix app wil starten lijkt het alsof hij crasht en reageert hij nergens meer op.

Weet iemand hoe ik dit zelf kan oplossen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Toine,

U kunt dit oplossen door bepaalde gegevens op het apparaat te vernieuwen. Dit doet u als volgt:

1. Start het apparaat opnieuw op door de stekker uit het stopcontact te trekken en minstens tien seconden te wachten. Steek de stekker vervolgens weer in het stopcontact en schakel het apparaat in met de aan-uitknop. Vaak kun je weer verbinding maken met onze service door het apparaat opnieuw op te starten

2. De gegevens op de Netflix app wissen

- Selecteer in het hoofdmenu de optie Instellingen (Settings).
- Selecteer Systeem (System).
- Selecteer Services.
- Selecteer Netflix-gegevens wissen (Clear Netflix data).
- Selecteer OK.

Probeer de Netflix-app opnieuw te openen en meld je zo nodig aan.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...