Ga naar inhoud

Is er een TV out functie (USB, optisch,


Ruud Paulusse

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je snelle reactie!

Helaas heb ik al 2 van zulke adapters geprobeerd. Maar ze zijn van slechte kwaliteit, áls ze het al doen. Er zijn veel goedkope van een paar tientjes maar ze zijn alle van dezelfde matige kwaliteit. Er zijn wel high end alternatieven maar die zijn dan ook heel erg duur. Dat heb ik er niet voor over, want het gaat maar om een paar bandjes. Ik had gehoopt de TV ertussen te kunnen zetten als een soort versterker, maar er is dus geen "TV out" uitgang. Toch wel jammer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt inderdaad dat die goedkopere modellen vaak een slechte beeldkwaliteit leveren. De duurdere modellen bieden meer kwaliteit, maar dus ook voor een hogere prijs.

Een andere manier om de VHS banden gemakkelijk over te zetten weet ik zo niet. Misschien dat iemand anders nog wat weet en kan helpen....?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...