Ga naar inhoud

geschikte tv's canaldigitaal


GTO

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een 32 inch tv die geschikt is voor canaldigitaal mbv de ci module. Daarom heb ik een verkort lijstje samengesteld mbv de tv vergelijkingen van uw website. De 3 goedkoopste 32 inch tv's (32PHK4309, 32PFK4309/12 en UE32H5500) werden bij de mediamarkt alledrie als niet-geschikt bestempeld. Hoe kan dit en Wat is nou juist? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Het kan zijn dat de informatie die wij hebben gekregen ten tijde dat een bepaald tv model uitkwam niet klopt. Het kan echter ook zijn dat de informatie op de Mediamarkt website niet correct is. Hoe dan ook, erg vervelend als er verwarring ontstaat.

Ik heb wat dingen voor u uitgezocht, maar ook ik word niet veel wijzer van alle informatie op internet. CanalDigitaal heeft wel een lijst met geschikte televisies online staan, deze is echter niet volledig en wordt slechts zelden geüpdatet. Om het zeker te weten heb ik de vraag neergelegd bij de klantenservice van CanalDigitaal, zodra ik reactie heb zal ik u meer info kunnen geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels een mail terug van CanalDigitaal met het volgende antwoord:

U wilt weten of de volgende tv's gecertificeerd zijn:

- Philips 32PHK4309
- Philips 32PFK4309/12
- Samsung UE32H550

Indien deze tv's een DVB-S2 tuner bevat dan zijn ze geschikt voor Canaldigitaal.

Ik heb even naar de 3 modellen gekeken die u opnoemt en alledrie beschikken zij over een S2- tuner. Ze moeten dus geschikt zijn voor CanalDigitaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...