Ga naar inhoud

AB werkt niet


Gees

Aanbevolen berichten

Ik heb via een optische kabel de Bose 15 Solo aangesloten op de SamsungTV UE46F8000
De Afst.bediening van de Solo geeft wel geluid maar geen kanalen etc. met de code 0060
Dit eerst besproken met de helpdesk van Bose maar heeft geen succes. De AB meegenomen naar de dealer en uitgeprobeerd aldaar, en het werkte op een SamsungTV. Maar terug thuis weer niet. Wie weet raad B.v.d.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Is bij het testen in de winkel dezelfde optische kabel gebruikt of maakten ze daar gebruik van een andere kabel? Dan kan het namelijk zijn dat de optische kabel net niet helemaal goed meer werkt.. In dat geval zou een nieuwe kabel een oplossing kunnen bieden...

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marvin, bedankt voor uw reactie.
Ik heb inderdaad vergeten te vragen bij BCC of de Samsung was aangesloten op een optical kabel op dat moment van de test AB Bose.(het kon ook een HDMI zijn geweest??)
Hier is de set met een nieuwe optical kabel aangesloten deze zat n.l. in de Bose verpakking van vorige week!
Op de Bose is geen andere connectie mogelijk dan optical.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er op de Bose alleen de mogelijkheid is om via Optische kabel aan te sluiten dan zal er in de winkel ook wel gebruik zijn gemaakt van zo'n kabel.

Als ik u was zou ik toch nogmaals teruggaan naar de winkel waar u hem gekocht heeft. Zorg dan dat hij getest wordt met de bijgeleverde optische kabel (die u dus in bezig heeft). Dan kunt u gelijk zien of het hieraan ligt.

Mocht dit niet zo zijn, vraag dan even aan de medewerker naar de instellingen van de TV en wat er eventueel voor kan zorgen dat het bij u niet goed werkt. Dan denk ik dat u een heel eind moet komen

Succes!

Groeten,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...