Ga naar inhoud

11 zenders


dimitri

Aanbevolen berichten

Ik zit bij ziggo, het volgende is nu aan de hand, ik heb alle zenders gevonden nu, alleen krijg ik bij een aantal zenders de melding : ci+ module of smartcard niet herkend.
Bij de eerste installatie van de tv mag ik ook geen ander land kiezen dan frankrijk, hierdoor kan ik dus ook geen provider (ziggo) kiezen als dit gevraagd wordt omdat de postcode niet herkend wordt.

Ik heb dit dus overgeslagen en het land later ingesteld, de zenders later gezocht en heb nu dus dit probleem, tevens doet de interactieve televisie het ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel vervelend. Hoe dit precies zit durf ik niet te zeggen. Sinds Ziggo en UPC samen zijn gegaan hoor ik vreselijk veel problemen... Het zit allemaal niet helemaal goed daar. Hoe dit op te lossen kan ik zo niet zeggen.

Ik raad aan om Ziggo even te bellen om je probleem voor te leggen. Hoop dat zij je snel kunnen helpen!

https://www.ziggo.nl/klantenservice/

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me eindelijk gelukt, na een zoveelste herinstallatie, zenders zoeken en de tv kabel rechtstreeks in de tv gepropt zonder andere apparatuur worden alle zenders herkent, behalve fox, maar ja wie maalt daar om.
Het zal wel een signaal probleem zijn geweest, alleen raar dat na de installatie alle apparatuur weer teruggezet en geen enkel probleem meer.
Rare apparatuur die samsung tv's.
Makkelijker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...